Discuss Scratch
- Discussion Forums
- » Türkçe
- » Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
- kodcu900
-
Scratcher
38 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
Merhaba ben şimdi size SCRATCH’teki bazı sorunlar ve olması gerekenler hakkında bazı şeylerden bahsedeceğim.
Bence SCRATCH’te şöyle bir blok olsaydı güzel olurdu
SCRATCH ABD’de saat: 11.00-15.00 arası iken SCRATCH’te çok fazla sorun oluyor (bunu SCRATCH’i ve ABD’deki kullanıcılarını kötülemek için söylemiyorum öyle anlaşıldı ise özür dilerim)
EVET baktığımızda SCRATCH’te çok fazla sorun yaşıyoruz bu yüzden hep onları düzeltmeye çalışalım ki SCRATCH aynı “TOPLULUK KURALLARI”ndaki
gibi daha sıcak bir ortam olsun
Bence SCRATCH’te şöyle bir blok olsaydı güzel olurdu
(ÖRNEK) + (örnek)<<> veya <örnek>>YAP
SCRATCH ABD’de saat: 11.00-15.00 arası iken SCRATCH’te çok fazla sorun oluyor (bunu SCRATCH’i ve ABD’deki kullanıcılarını kötülemek için söylemiyorum öyle anlaşıldı ise özür dilerim)
EVET baktığımızda SCRATCH’te çok fazla sorun yaşıyoruz bu yüzden hep onları düzeltmeye çalışalım ki SCRATCH aynı “TOPLULUK KURALLARI”ndaki
gibi daha sıcak bir ortam olsun

sürekli tekrarla
imagine
program
share
Last edited by kodcu900 (July 18, 2024 06:57:40)
- kodcu900
-
Scratcher
38 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
Scratch’te olmasını istediğim kod blokları (diğer scratcherlerden de bilgi aldım)
3D’ye dönüştür
2D’ye dönüştür
<[Sağ fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Sol fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[enter v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Shift v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[ctrl v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[] = []><<> veya <>> Yap
Bütün kuklalar gizlensin
Bütün kuklalar görünsün
(Örnek)’in (0) katı
(örnek) i (...) azalt
kalem kalınlığını () azalt
Kenara değince aynı şekilde diğer kenara git
eğer <( ) kuklasına tıklanır> ise
end
Last edited by kodcu900 (Aug. 15, 2024 15:39:59)
- kodcu900
-
Scratcher
38 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
]Scratch’te olmasını istediğim kod blokları (diğer scratcherlerden de bilgi aldım)
3D’ye dönüştür
2D’ye dönüştür
<[Sağ fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Sol fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[enter v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Shift v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[ctrl v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[] = []><<> veya <>> Yap
Bütün kuklalar gizlensin
Bütün kuklalar görünsün
(Örnek)’in (0) katı
(örnek) i (...) azalt
kalem kalınlığını () azalt
Kenara değince aynı şekilde diğer kenara git
<( ) kuklasına tıklanıldığında
(( ) kuklası)
(şimdiki [Konum v])
Last edited by kodcu900 (Aug. 22, 2024 16:42:26)
- GocCompany
-
Scratcher
100+ posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
Ben bir switch-case yapısı olmasını dilerdim. Ve özellikle değişkenler ile listelerin kontrolleri çok kısıtlı. Bir kod bloğu ile değişken oluşturup sonra o değişkeni geri silemiyoruz…
- kodcu900
-
Scratcher
38 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
Ben bir switch-case yapısı olmasını dilerdim. Ve özellikle değişkenler ile listelerin kontrolleri çok kısıtlı. Bir kod bloğu ile değişken oluşturup sonra o değişkeni geri silemiyoruz…Aslında bence de böyle bir blok olması lazım
BLOK:
(örnek değişken) değişkenini hasarsız sil
- Videogameroom
-
Scratcher
32 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
Merhaba ben şimdi size SCRATCH’teki bazı sorunlar ve olması gerekenler hakkında bazı şeylerden bahsedeceğim.BENCE BU AMA SENİNKİDE GÜZEL
Bence SCRATCH’te şöyle bir blok olsaydı güzel olurdu(ÖRNEK) + (örnek)<<> veya <örnek>>YAP
SCRATCH ABD’de saat: 11.00-15.00 arası iken SCRATCH’te çok fazla sorun oluyor (bunu SCRATCH’i ve ABD’deki kullanıcılarını kötülemek için söylemiyorum öyle anlaşıldı ise özür dilerim)
EVET baktığımızda SCRATCH’te çok fazla sorun yaşıyoruz bu yüzden hep onları düzeltmeye çalışalım ki SCRATCH aynı “TOPLULUK KURALLARI”ndaki
gibi daha sıcak bir ortam olsunsürekli tekrarla
imagine
program
share
DEĞİŞKEN () sn.de x: (0) y: (0) a GİTVE
[DEĞİŞKENİ] , [HAYALET] GÖRÜNÜMÜ YAP
- Videogameroom
-
Scratcher
32 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
Merhaba ben şimdi size SCRATCH’teki bazı sorunlar ve olması gerekenler hakkında bazı şeylerden bahsedeceğim.VEYA
Bence SCRATCH’te şöyle bir blok olsaydı güzel olurdu(ÖRNEK) + (örnek)<<> veya <örnek>>YAP
SCRATCH ABD’de saat: 11.00-15.00 arası iken SCRATCH’te çok fazla sorun oluyor (bunu SCRATCH’i ve ABD’deki kullanıcılarını kötülemek için söylemiyorum öyle anlaşıldı ise özür dilerim)
EVET baktığımızda SCRATCH’te çok fazla sorun yaşıyoruz bu yüzden hep onları düzeltmeye çalışalım ki SCRATCH aynı “TOPLULUK KURALLARI”ndaki
gibi daha sıcak bir ortam olsunsürekli tekrarla
imagine
program
share
KULLANIM 360 VR OLDUĞUNDA
OYUN KONSULU KULLANIMI ALGILANDIĞINDA
TAHMİN ET
(() KAREKÖK (0))
(GİDİLEN MESAFE (YÜRÜME ADIMI))
RANDOM KOSTÜM
RANDOM DEKOR
[MP3 v] OYNAT
[LİSTE] LİSTE SİNİ [HAYALET TİP v]YAP
[ESKİ OYUN TİPİ v ]YAP BU KOSTÜME [1. KOSTÜM v]
- Videogameroom
-
Scratcher
32 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
]Scratch’te olmasını istediğim kod blokları (diğer scratcherlerden de bilgi aldım)AYRICA3D’ye dönüştür
2D’ye dönüştür
<[Sağ fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Sol fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[enter v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Shift v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[ctrl v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[] = []><<> veya <>> Yap
Bütün kuklalar gizlensin
Bütün kuklalar görünsün
(Örnek)’in (0) katı
(örnek) i (...) azalt
kalem kalınlığını () azalt
Kenara değince aynı şekilde diğer kenara git
<( ) kuklasına tıklanıldığında
(( ) kuklası)
(şimdiki [Konum v])
<[ Win v] tuşu basılı \(mı?\)>
[MB v] > (10) olduğu algılandığında
[(yanıt) v]'ı ALGILAYIP YORUM YAP YADA CEVAP YAP
- Videogameroom
-
Scratcher
32 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
BİDEBen bir switch-case yapısı olmasını dilerdim. Ve özellikle değişkenler ile listelerin kontrolleri çok kısıtlı. Bir kod bloğu ile değişken oluşturup sonra o değişkeni geri silemiyoruz…Aslında bence de böyle bir blok olması lazım
BLOK:(örnek değişken) değişkenini hasarsız sil
tanımlaBLOĞUNU BLOKLAR BÖLÜMÜNE KOYUNCA BLOK SİLİNİYOR
- Videogameroom
-
Scratcher
32 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
]Scratch’te olmasını istediğim kod blokları (diğer scratcherlerden de bilgi aldım)VE3D’ye dönüştür
2D’ye dönüştür
<[Sağ fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Sol fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[enter v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Shift v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[ctrl v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[] = []><<> veya <>> Yap
Bütün kuklalar gizlensin
Bütün kuklalar görünsün
(Örnek)’in (0) katı
(örnek) i (...) azalt
kalem kalınlığını () azalt
Kenara değince aynı şekilde diğer kenara git
<( ) kuklasına tıklanıldığında
(( ) kuklası)
(şimdiki [Konum v])
(SC ÜZERİNDEN KULLANILA CİHAZ)
- kodcu900
-
Scratcher
38 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
mantıklıBİDEBen bir switch-case yapısı olmasını dilerdim. Ve özellikle değişkenler ile listelerin kontrolleri çok kısıtlı. Bir kod bloğu ile değişken oluşturup sonra o değişkeni geri silemiyoruz…Aslında bence de böyle bir blok olması lazım
BLOK:(örnek değişken) değişkenini hasarsız sil
tanımlaBLOĞUNU BLOKLAR BÖLÜMÜNE KOYUNCA BLOK SİLİNİYOR
- Videogameroom
-
Scratcher
32 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
]Scratch’te olmasını istediğim kod blokları (diğer scratcherlerden de bilgi aldım)3D’ye dönüştür
2D’ye dönüştür
<[Sağ fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Sol fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[enter v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Shift v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[ctrl v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[] = []><<> veya <>> Yap
Bütün kuklalar gizlensin
Bütün kuklalar görünsün
(Örnek)’in (0) katı
(örnek) i (...) azalt
kalem kalınlığını () azalt
Kenara değince aynı şekilde diğer kenara git
<( ) kuklasına tıklanıldığında
(( ) kuklası)
(şimdiki [Konum v])
(TARAYICIDA KAÇ SEKME VAR v)
[sekme sayısı v] > yada < (10) olunca
- kodcu900
-
Scratcher
38 posts
Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler
]Scratch’te olmasını istediğim kod blokları (diğer scratcherlerden de bilgi aldım)3D’ye dönüştür
2D’ye dönüştür
<[Sağ fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Sol fare v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[enter v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[Shift v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[ctrl v] tuşu basılı \(mı?\)>
<[] = []><<> veya <>> Yap
Bütün kuklalar gizlensin
Bütün kuklalar görünsün
(Örnek)’in (0) katı
(örnek) i (...) azalt
kalem kalınlığını () azalt
Kenara değince aynı şekilde diğer kenara git
<( ) kuklasına tıklanıldığında
(( ) kuklası)
(şimdiki [Konum v])
[https/] sitesine git
- Discussion Forums
- » Türkçe
-
» Scratch’teki sorunlar ve olması gerekenler


