Discuss Scratch

JorikEvers
Scratcher
2 posts

geen inspiratie

kunt u me misschien een paar voorbeelden geven van spelletjes die ik nog kan maken. graag een lijstje.
bekijk mijn account even, dan weet u welke spelletjes ik al heb gemaakt en u dus niet op het lijstje hoeft te zetten

Last edited by JorikEvers (May 3, 2020 11:34:00)

MediaMeid
Scratcher
30 posts

geen inspiratie

Heb je ooit al een scrolling platformer gemaakt?
Ik vindt het persoonlijk de leukste games.
Als je niet weet hoe er aan te beginnen,
hier is een link naar de scrolling platformer tutorial van @Griffpatch (In het engels): Griffpatch tutorial scrolling platformer
Xx
MediaMeid

The ‘earth’ without ‘art’ is just ‘eh’
gijsruesink
Scratcher
17 posts

geen inspiratie

bedankt
lol123griet
Scratcher
99 posts

geen inspiratie

Je kunt spelletjes vinden op codescool dit is de link https://codescool.odisee.be/ het is met verschillende niveaus en leuke spelletjes ook platformers.
Nambaseking01
Scratcher
1000+ posts

geen inspiratie

Deze Engels plek heeft heel veel ideeen voor projecten - vertaal het tekst naar Nederlands en je zult zoveel ideeen hebben dat je brein gaat ontploffen!

Hey there! My name is Nammy. I'm a male Forum Helper and Scratch Wiki Editor.
Profile | Test Account | Talk with me here! | Griffpatch is quitting Scratch?!
lc121490
Scratcher
50 posts

geen inspiratie

maak een online multiplayer game met cloud variabelen.
Je kunt het eerst zelf proberen, maar al lukt het niet zoek dan een tutorial op.
Je kunt uiteraard ook meteen een tutorial opzoeken.
JorikEvers
Scratcher
2 posts

geen inspiratie

Oke dankjullie wel ik kan weer een paar dingen bedenken
govertdestrijder
Scratcher
38 posts

geen inspiratie

JorikEvers wrote:

kunt u me misschien een paar voorbeelden geven van spelletjes die ik nog kan maken. graag een lijstje.
bekijk mijn account even, dan weet u welke spelletjes ik al heb gemaakt en u dus niet op het lijstje hoeft te zetten


oke is goed ik zal op jou account kijken en verzin een paar spelletjes die je zelf kan maken oke
govertdestrijder
Scratcher
38 posts

geen inspiratie

JorikEvers wrote:

kunt u me misschien een paar voorbeelden geven van spelletjes die ik nog kan maken. graag een lijstje.
bekijk mijn account even, dan weet u welke spelletjes ik al heb gemaakt en u dus niet op het lijstje hoeft te zetten

hoi ik heb op je account gekeken en ik heb een spelletje voor je hopelijk kan je hem maken

1. je moet een spelletje maken dat er allemaal treinen zijn en die moet je dan ontwijken en er zit een politie achter je aan als je tegen een trein aanbotst dan pakt de politie jou en eventueel kan je ook allemaal spullen zoals verkeersborden op de rails zetten maar dat hoeft niet
ik weet niet of je het spel subwaysurfers kent maar ongeveer dat spel en dan op je eigen manier snap je

groetjes,
govertdestrijder

Powered by DjangoBB