Discuss Scratch

PinkyPepper
Scratcher
100+ posts

Nederlandstalige Scratch-Wiki en Nederlandstalig hoekje op Scratch

Digitaal_com wrote:

Hallo mensen ik heb me een maand geleden aangemeld om wiki schrijver te woorden en nog geen atwoord

Excuses voor de trage reactie! Ik heb net een account aangemaakt. Ik hoop dat dat goed is gegaan. Dat hoor ik graag even.

Zou je met @heldlaw op Scratch willen overleggen over wat je gaat schrijven en/of welke pagina's je gaat aanvullen. En wil je hem dan laten weten als je artikel klaar is, zodat hij er nog even door heen kan lezen. Bij hem kun je ook met vragen terecht over hoe de Wiki werkt.

Veel succes!

Groetjes, PinkyPepper
pierrepelzer
Scratcher
14 posts

Ik weet niet of dit het juiste forum is om dit aan te kaarten, maar ik probeer het toch maar. Misschien dat het dan verdergeleid kan worden.

- Het opruimen van het codeblad in 3.0 is een ramp. In 2.0 werkte dat voortreffelijk. Graag weer terug naar die manier.
- De leesbaarheid van de “gebeurtenisblokken” is heel vervelend. Graag een andere kleur hiervoor
- In mijn projekt “Bingonummers” kan ik geen geluiden meer invoegen. Scratch crasht dan.
- Ik zou graag de mogelijkheid zien om één of meerdere items van een lijst te laten zien, zonder tekstballonnen en extra codeerwerk.
Digitaal_com
Scratcher
7 posts

Ja