Discuss Scratch

TheSeasOfEnvy
New to Scratch
43 posts

beepbox.co

Oh yeah, about that beta version of modbox, theep and dare break it a lot, do be careful and don't do anything major on it, the feature's will be in the live version soon enough
Undermemes
Scratcher
100+ posts

beepbox.co

TO ALL MOBILE USERS TO BEEPBOX.CO AND OR MODBOX
MODBOX WILL NOT WORK ON ANDROID I TRIED CHROME AND THE SAMSUNG INTERNET BROWSER IT DIDN'T WORK I USED PUFFIN BROWSER IT DID NOT WORK

to bad that it happens when the new update came out

hello welcome to the end of my post this is called a signature what do i put here scratchers?
well when you are reading my signature you might wanna look at the beepbox.co discord server discord is for 13+ due to a new rule rip young users
https://discord.gg/2G5rRVf
when green flag clicked
look for a cool project
Holleringo
Scratcher
38 posts

beepbox.co

xlgamer789
Scratcher
60 posts

beepbox.co

Holleringo wrote:

Puppeteer Updated.
Nice!
does this sprite agree with you?

EDIT: i changed up the instruments, again.

Last edited by xlgamer789 (Jan. 15, 2019 14:08:14)


define when flag clicked
TheSpanishDan
Scratcher
1000+ posts

beepbox.co

perhaps a future puppeteer remix, not sure yet

Last edited by TheSpanishDan (Jan. 11, 2019 13:32:46)



a u r o r a b o r e a l i s

Dan Engine v0.1
watch my object show
MilkyyBl00d
New to Scratch
2 posts

beepbox.co

Contrapunctus 1 (W.I.P.) :
https://beepbox.co/#6n30sbkbl00e04t4m0a7g0fj7i0r1o321T0w0f1d1c0h0v0T0w8f1d1c0h0v0T0w1f3d1c0h0v0b018N4h4h4h4id54h4h4h4g004h4h4h4hp21OFFoU8c5wawkQZ1c-o7b2CfBcxIBcPkdCJd7T9TgkQs4ca6i3k6CDE9BO211Bxj7WCGCvtdltKaMc1lCYyLDIGC_pwe08YPbUPysHa5db112wAwl000
(btw it's @KeeperOfShadows , changed accounts)
Undermemes
Scratcher
100+ posts

beepbox.co

MilkyyBl00d wrote:

Contrapunctus 1 (W.I.P.) :
https://beepbox.co/#6n30sbkbl00e04t4m0a7g0fj7i0r1o321T0w0f1d1c0h0v0T0w8f1d1c0h0v0T0w1f3d1c0h0v0b018N4h4h4h4id54h4h4h4g004h4h4h4hp21OFFoU8c5wawkQZ1c-o7b2CfBcxIBcPkdCJd7T9TgkQs4ca6i3k6CDE9BO211Bxj7WCGCvtdltKaMc1lCYyLDIGC_pwe08YPbUPysHa5db112wAwl000
(btw it's @KeeperOfShadows , changed accounts)
cool and why did you switch accounts MilkyyBl00d

hello welcome to the end of my post this is called a signature what do i put here scratchers?
well when you are reading my signature you might wanna look at the beepbox.co discord server discord is for 13+ due to a new rule rip young users
https://discord.gg/2G5rRVf
when green flag clicked
look for a cool project
MilkyyBl00d
New to Scratch
2 posts

beepbox.co

Undermemes wrote:

MilkyyBl00d wrote:

Contrapunctus 1 (W.I.P.) :
https://beepbox.co/#6n30sbkbl00e04t4m0a7g0fj7i0r1o321T0w0f1d1c0h0v0T0w8f1d1c0h0v0T0w1f3d1c0h0v0b018N4h4h4h4id54h4h4h4g004h4h4h4hp21OFFoU8c5wawkQZ1c-o7b2CfBcxIBcPkdCJd7T9TgkQs4ca6i3k6CDE9BO211Bxj7WCGCvtdltKaMc1lCYyLDIGC_pwe08YPbUPysHa5db112wAwl000
(btw it's @KeeperOfShadows , changed accounts)
cool and why did you switch accounts MilkyyBl00d
Because “Keeper Of Shadows” was inspired (is this how you say it) by my REALLY old persona, also it doesn't suits me anymore.
Holleringo
Scratcher
38 posts

beepbox.co

xlgamer789 wrote:

Holleringo wrote:

Puppeteer Updated.
Nice!
does this sprite agree with you?

EDIT: i changed up the instruments, again.
Nah but this does
Pix1
Scratcher
16 posts

beepbox.co

Into the Depths

Pix1 - Perpetually bored.
¯\_(ツ)_/¯
xlgamer789
Scratcher
60 posts

beepbox.co

Holleringo wrote:

xlgamer789 wrote:

Holleringo wrote:

Puppeteer Updated.
Nice!
does this sprite agree with you?

EDIT: i changed up the instruments, again.
Nah but this does
you're right it does look better, maybe my design would be the “minions” of the monster?
also, how do i get the sprite from piskel into scratch?

EDIT: i think i figured it out.

Last edited by xlgamer789 (Jan. 11, 2019 20:21:36)


define when flag clicked
Holleringo
Scratcher
38 posts

beepbox.co

TheSpanishDan wrote:

perhaps a future puppeteer remix, not sure yet
That melody specifically is from “Embers”, Kasai's theme. (this)
Holleringo
Scratcher
38 posts

beepbox.co

xlgamer789 wrote:

Holleringo wrote:

xlgamer789 wrote:

Holleringo wrote:

Puppeteer Updated.
Nice!
does this sprite agree with you?

EDIT: i changed up the instruments, again.
Nah but this does
you're right it does look better, maybe my design would be the “minions” of the monster?
also, how do i get the sprite from piskel into scratch?
Download it? Idk man
Pix1
Scratcher
16 posts

beepbox.co

Go in the export menu, export current frame as .png, import into Scratch.

Pix1 - Perpetually bored.
¯\_(ツ)_/¯
AstroWolf14
Scratcher
2 posts

beepbox.co

Can anybody please make a beepbox midi of this for me: https://soundcloud.com/batim-ost/kyle-allen-bendy-and-the-ink-machine-song-in-game-ver?in=batim-ost/sets/bendy-and-the-ink-machine-full I need it for a fangame i'm making… Or at least just a midi?
Holleringo
Scratcher
38 posts

beepbox.co

Powered by DjangoBB

Standard | Mobile